2013. július 2., kedd

Dedication! #5 ♥

Előszó: Először is köszön szépen a Díjat még egyszer,köszöntöm a plusz 1 feliratkozónkat is,köszönöm a Bloglovin-on a 7 followert és köszönöm azt a sok szavazatot amit tőletek kaptam,összesen 28-at.Nagyon biztató,hogy van akinek tetszik a blog külseje és a történetet is szereti vagy jónak találja.Nagyon jól esne,ha mindenki aki olvassa a blogom,az kommentelne,mert nagyon szükségem van rá(feldobna nagyon ha erre összegyűlne 5 komment!!!!!).ÉS FELHÍVOM RÁ ITT IS A FIGYELMETEKET,HOGY NÉVTELENÜL IS ÍRHATSZ,MAX CSAK VALAMI NEVET ÍRJ A VÉGÉRE :) Na Bambik(#azolvasóimatígyhívom ) jó olvasást,és köszönök mindent amit eddig kaptam.xxMxx


Dedication!


A rettenetes buli után kimondhatatlanul rosszul aludtam.Hajnali kettőkor körülbelül felkeltem,mert a rémálmaim nem hagytak békén.Állandóan hangokat hallottam.A nevemet kiabálták és azt hajtották,hogy "ne menj el!!".És aludjak jót igaz?Ok.De Hazza biztosan észre vette,hogy nem fekszek az ágyban,és lejött a konyhába,ahol ittam egy forró teát.Ketten felmentünk olyan 3 óra körül.Magasról tettem a fogadalmaimra,hogy nem alszom csak úgy fiúkkal egy ágyban,Harry más,így közöltem vele,hogy aludjon velem.Most mit tehettem volna? Amúgy is rettegtem,hogy újra hallom a hangokat...

Végül Harryvel összebújva ébredtem,kipihenve.Egészen pontosan 8 órakor.Harry nem is volt már mellettem,ezért gyorsan kipattantam az ágyból,és lesiettem.Azt hittem hogy már elment...Ma dedikálás! :)
-Jó reggelt szuszogós!-aha értem,szóval én szoktam szuszogni...?
-Jó reggelt!-elröhögtem,mire ténylegesen eljutott az agyamig,hogy szuszogok.Harry palacsintát készített.Én csak szégyenlősen odabotorkáltam mellé.Hogy miért?2 dolog...1) Szuszogok,és ezt ha valaki cukinak találja az egyenesen ciki,nem cuki! 2) Harry félmeztelen sütöget palacsintát.Neeeeem,nem akadt meg a szemem az izmos felsőtestén,áh viccelsz?!
-Milyen ízűt  kérsz?
-Őööh hagyd majd én megcsinálom!-eszméltem fel.
-Te csak nyugodtan ülj le szuszogós,majd én!
-Neee,ez ciki!-röhögtem el magam újból.Úgy döntöttem mivel Harry erőszakos,inkább leültem a francia konyhája pultjához egy székre.
-Jó legyen nutellás..
-Öntet?
-Eper.-úú mikor kimondta,hogy öntet,helybe letámadtam volna egy öleléssel,hát imádom az öntetet!
-Tessék.-rakta elém a 2 palacsintát,majd leült mellém.
-Jó étvágyat!-mondtuk egyszerre.
Miután befaltuk a palacsintákat,elmentünk felfrissülni aztán felöltözni.Én mentem elsőnek,utánam Hazza.
Végül 9-re kész is voltunk,a 1D háznál kell találkoznunk és onnan indulunk.Szuper izgulás,régi jó barátom!

Egy fehér inget,farmer rövidnadrágot és egy barna szandált viseltem.Fogtam egy táskát,ami nagy és minden fontosat beletuszkoltam.



Gyalog mentünk.Menhetetlen Styles viszont nem bírt magával,ezért lefényképezett...Ekkora bolondot!És még Twitterre is feltette.Kellene csinálnom Twittert...
-Ahh mikor érünk már oda?
-Izgulsz?
-Mi?De hogy..
-Hazudsz.Tudod,hogy nem bírom,ha hazudsz nekem.
-Jó,izgulok.Nagyon!!!Nem tudom mit szólnak majd hozzá,hogy én is elkísérlek majd mindenhova titeket..
-Nyugi,nem fognak utálni.
-Ha te mondod.-adtam meg magam.Már oda is értünk a többiek is ott voltak a ház előtt.

-Ti hogy hogy együtt jöttetek?És ilyenkor?
-Hazzánál aludtam,és miért késő van?-válaszoltam Louis kérdésére.
-Ó.-gondolkodott el Liam valamin,majd mindenki elkezdett huhogni.Baglyok ezek???
-Na leállni róluk!Induljunk.-invitált meg minket a busz irányába Lou.Ő vezet ezért megkaptam Luxyt.10 perc csend vette át az uralmat az autóbuszban.10 perccel később viszont...
-Részleteket akaruuuunk!-ocsúdott fel Louis.
-Még is miről?-értetlenkedtem,de szerencsétlenül.
-Hagyjátok már Meliát..-próbált védeni Hazza.
-Volt valami este hmmm?-szólalt meg Niall,majd röhögött.
-Srácok..-szólt a többiekre Liam.Én ekkor viszont észbe kaptam,hogy milyen részletekre kíváncsiak.
-Van fogalmatok,hogy mi történt a buliban?Nem?Jó,akkor ne is legyen,csak kérlek titeket,több bántást nem kérek szóval fogjátok be.
-Harry mit tettél vele az este?-kérdezte pimaszul Louis,Niall csak szakadt a röhögéstől,Liam rosszallóan tekintett rájuk,Zayn pedig egy öklöset adott Louis vállába.Remek van 2 normális ember,Harryn kívül!Mikor kiszálltam Luxyval előresiettem egy öltözőbe.Remek,egy könny az arcomon legördült,úgy hogy ezután már utazik a többi is a gyors járattal...
-Bejöhetek?-először csak Lux fordult az ajtó irányába.A kanapéról feltámaszkodva engedtem be Harryt.Luxyt letettem a kanapéra.
-Hé ne is figyelj rájuk..Unatkoznak.
-Nem..Én reagáltam túl.Csak már túl sok volt a tegnap is...
-Nem ez tényleg nem volt vicces.-majd egyetértően bólintottam.Végül fogtam Luxyt és átmentünk a közös nagy öltözőbe.Ám a folyosó tele volt újságírókkal.Így hát odasúgta Hazza,hogy mosolyogj,szóval mosolyogtam.Gyorsan beértünk a másik öltözőbe,csak 2 méterrel volt arrébb.Ebben már volt nagy tükör,sok konnektor,és Lou már kipakolta a haj beállítós cuccainkat.Ő csinálta a fiúk haját,én addig kiraktam a kanapéra-az egyikre a 4 közül- az összeállításokat.
-Melia nem akartunk megbántani,bocsi!-mikor meghallottam a két hangot a hátam mögül,megijedve fordultam meg hozzájuk,majd elmosolyodtam és megöleltem őket.Niallt és Louist.
-Semmi baj..-majd mindenki ment tovább a saját dolgára.10:30-ra készen is is lettünk.Engem még kicsit kisminkelt Lou,mert megkértem rá,pedig nem szerette volna.Állítása szerint úgy tökéletes vagyok,de így is szép vagyok.
-Sziasztok!-jött be egy 40-es években járó férfi nyomában egy testőrrel.
-Helló-mondtuk egyformán,egyszerre.
-Szia én vagyok a menedzser,William,hívj csak Willnek.-mutatkozott be nekem,majd egy kézfogással fűszerezve én is bemutatkoztam-Melia,a "mindenes",Lou segédje.-mosolyogtam rá kedvesen,majd intett a fiúknak is.
-Na fiúk lányok leülni és hallgassatok !-majd mindenki leült a 4 kanapé valamelyik részére,nekem nem jutott hely,ezért Hazza ölébe húzott.Ahhw.
-Melia nem szeretném,ha valamelyik fiúnak az ölében odakinn találnálak.-tette rám a szúrós megjegyzést.Na ez is megmutatta a foga fehérjét.Erre csak bólintottam egyet...
-Ha kér valaki puszit vagy ilyenek,tudjátok,akkor csináljátok meg ilyesmi.11-kor kezdünk és 13-kor lesz vége.A dedikálás a pláza végében lesz.Ott lesz a székeitek mellett a víz.Tíz per és jöhettek ki a testőrrel,sziasztok!-majd kiviharzott.Én felálltam Harry öléből,majd az egyik sminkes tükör elé leültem és rákönyököltem az asztalra.Hogy lehetnek ilyenek az emberek?Ha Lou,Hazza vagy ha a fiúk nem lennének...Komolyan meghalni készülnék.Inkább a kezeimre hajtottam a fejem,nem sokkal később pedig valaki odahúzott egy széket,majd leült rá.Egy kezet éreztem a hátamon,majd egy puszit a hajamon.Felröhögtem,tudtam Harry az :) .
-Majd megbeszéljük.De ne legyél szomorú,jó?
-Oké.-majd megöleltem és beszippantottam a finom illatát.
-Na menni kell!-szólaltam fel,majd az egész társaság az ajtó előtt még megnézte magát a tükörbe és kimentünk.Előttünk Zayn és Liam ,előttük pedig Harry,Niall és Louis.A fényképezőgépek csak kattogtak a sikítás már hallatszott,ahogy közelegtünk és én csak boldog voltam.Ki gondolta volna,hogy én 18 évesen is nagyra vihetem még?Senki.

Tök buli ez a dedikálás.A fiúkon is látszik,hogy boldogok.Az első fél órában ott ültünk Louval és Luxyval az élen,a fiúktól kicsit messzebb,de mellettük,aztán meguntuk és Lou bement Luxyval az öltözőbe,mert elfáradt.Én pedig útra indulok most egy kicsit ebben az-úgy is nagy-plázában.Vettem egy kávét.Hátha jobb kedvre derülök vagy valami,de amikor kijöttem a Starbucksből,egy csapat fotós állt ott,és -ez kellett,nagyon-egy-két Tv riporter.
-Maga valamelyik 1D tag kedvese?
-Nem,én csak velük együtt dolgozom.
-Hány éves?
-Öö 18.-most mit tegyek,minden kérdésre azért nem válaszolhatok,a menedzsment kinyír,és nem tudok mit csinálni,remek.Hülye kávé.
-Ki a kedvenced a bandából?-ne!Ezt ne.
-Bocsi nekem mennem kell.-bújtam ki valahogy a tömegből,majd siettem vissza a fiúkhoz,de a vászon mögött mentem be az öltözőbe-ami előtt ültek ők.
-Az én szerencsétlen mindenemet!-törtem ki egy mondatban.Igazából úgy mentem be az öltözőbe,hogy nem láttam kik vannak benn.Igen nem tudom,hogy létezik-e ilyen,de nálam igen.
-Mi történt?És egyébként meg hol mászkáltál te?-persze,hát vajon ki tud így üdvözölni...Lou biztosan nem,de amikor megfordultam az volt az akire számítottam.Drága jó barátnőm Will.Akarom mondani haverom...
-Öhm semmi..-ültem le az egyik asztalhoz,ami a bejárathoz közel van-csak ittam egy kis kávét.
-Na jó most elmondod az igazat,vagy ki van rúgva a drága szép hölgyemény!-kösz,ezt megkaptam.
-Hirtelen letámadtak a Tv riporterek...Na ki éhes?-tereltem a témát,és fölálltam a helyemről.
-Senki nem éhes,és hogy mi?Mi a szent szart nyilatkoztál nekik????????-vont kérdőre idegbetegül Will,majd amikor ő is fölpattant Lou mellől a kanapéról,éreztem,hogy el kell mondjam,vagy kinyír.Így 2 perc alatt dióhéjban elmeséltem neki,ő pedig kerek 5 percig ordított,mint a sakál,és még le is ültetett oda,ahonnan felálltam.Majd jött a mentő seregem -persze Will ordítozása koránt sem ért véget még-beléptek rajta a fiúk.
-Te meg miért ordítasz  Amelivel?-tette fel rögtön az ajtón berontó Louis.Az előttem álló dühös személy pedig rámordult Louisra.
-Ma mindenki ezt az árva senkit védi?Az engedélyem nélkül nyilatkozott a riportereknek.-mindenki előttem állt az utolsó mondatnál,beértek a folyosóról.Will még mindig roppant ideges volt.Csak halkultak a hangok...Csak láttam,a végére,már semmit nem hallottam.Zayn és Liam veszekszik Willel,Harry telefonál és hevesen beszél,Niall Louval konzultál-gondolom a történtekről.Louis viszont leguggolt hozzám és valamit mondott vagy talán kérdezett,de nem értettem.Szédelegve felálltam,-bár a fülem lüktetett és a fejem is sajgott a fájdalomtól-hirtelen minden elsötétült.Majd nem sokkal később a kanapén ébredtem vizes arccal és talán vizes hajjal.Gondolom vízzel öntöttek fel...
-Oh,Úristen...-pattantak ki szemeim,majd ültem fel.Mindenki körülöttem állt,csak 3 személy nem.Will,Lou és...Harry.

Lou Tisdale szemszöge
Melia elájult attól a hülye Willnek a megjegyzéseitől,gondolom már az idegeire mehetett.A dedikálást beszüntettük mára,úgy sem maradtak a szünet után olyan sokan,mert 20 röpke percig ki sem mentünk,így kitereltek a plázából mindenkit.Most pedig Willel próbálunk az üres folyosón nyugodtan beszélni Harryvel,de ez az ember egyre makacsabb.
-Most mi bajod,te 18 évesen nem voltál még kicsit felelőtlen?
-De nem is az a baj...Egyáltalán miért vágtad azt a fejéhez hogy ő egy árva senki?-ordított most már Harry is.Én próbáltam szigorú pillantásokat felé intézni,hogy leálljon egy kicsit,de nem vette az adást.Vagy nem akart visszavenni a hangnemből.
-Akkor is árva...Tudod milyen pletykák lesznek ebből a tudatlan lányból?
-Már elintéztem az előbb telefonon.De ne sértegesd már!-förmedt rá újból Harry.
-Ó igen?Várjunk van még valami.Te ebbe a lányba szerelmes vagy?-fordította a lehető legkomolyabbra a szót Will.Hát,hogy mit fog mondani..

Amelia Clark szemszöge
Az ajtónál hallgatóztam.Onnan kapcsolódtam be,hogy Lou védett,hogy még csak 18 vagyok.Nagy szám...,az már felnőttnek számít!
És az utolsó kérdésre ez volt Harrynek a válasza.
-Nem.Nem vagyok belé szerelmes,csak haverok vagyunk.-Szinte egy világ dőlt össze bennem,a szívem négy millió darabra tört.Kicsit átlátszóan hangzott az,hogy csak a "haverja" vagyok.Akinek szerelmet vallott vagy mi?! Vagy hazudott nekem.Inkább.Szemeim újból bekönnyeztek.Az ajtón úgy robbantottam ki,mint egy őrült.És ők,de legfőképp Harry,ott álltak előttem.Kezeim remegtek.Az első könnycsepp már le is gördült hideg arcomon.Vettem egy nagy levegőt és szóra nyíltak ajkaim.
-Styles azt hittem bízhatok benned,de nem te kijátszottál,az érzéseimmel játszadozol és még van pofád magadhoz fölhívni estére?Harry Styles te vagy életem legnagyobb hazugsága!-majd a könnyeim utat találtak maguknak.Megint.Elkezdtem a kijáratot keresni,de amíg a folyosóról le nem tértem,addig Harry utánam tudott jönni.
-Melia várj már!-kiabálta utánam-én..beszéljük már meg!-zihálta,majd többet a hangját nem is hallottam.Will bevitte az öltözőbe,azzal a mondattal,hogy "Hagyd már azt az árva lányt..." Ja köszi,ezt tényleg...Öhm bóknak veszem!
Kabát nélkül A szeles London utcáin nem kényelmes haza jutni.De bő 20 perc után megérkeztem.

Harry Styles szemszöge
Miután Will belökött magával együtt az öltözőbe,a fiúknak elmondtam mindent,ami történt.Marhára idegesek lettek.Liam csak le-föl járkált,Louis dobolt a lábával,Niall idegében csak evett,Zayn a kérésemre pedig a netet csekkolta,de hála az égnek nem szivárgott ki semmi.
Elköszöntünk egymástól,majd mindenki haza felé vette az irányt.Will a veszekedésünk után el is húzott tőlünk.Akkor legyen ideges,le van ejtve komolyan...
A kocsiban azon gondolkodtam,míg haza nem értem,hogy mit fogok mondani Melianak.Végül mire haza értem arra jutottam mikor a szobába is beértem,hogy itt hagyta a táskáját.Szóval elviszem neki.És bocsánatot kérek és elmondok mindent,amit eddig nem.Felkaptam a táskáját a szoba sarkából,majd lefutottam a kocsihoz és már indultam is.Én...szeretem.És most pont nem érdekel majd,hogy ki mit gondol rólam-főleg Will -mert ez az igazság...!

Amelia Clark szemszöge
Fölmentem a szobámba és átöltöztem,mert hirtelen nagyon szeles lett az idő.Egy hosszú ujjú elnyűtt pulcsit és egy cicanadrágot választottam a megfelelőnek itthonra.Ledobtam magam a nappaliban a kanapéra.Próbáltam a TV-t kapcsolgatni vagy nézni-nem is tudom...-de rám tört a zokogás.A fejemben a kérdések rendetlenkedtek.Tényleg csak a haverja lennék?Utál vagy szeret?Játszik az érzéseimmel?Hisz azt mondta,hogy szeret...Gondolatmenetem a csöngő zaja szakította meg,ám a sírást nem tudtam megszüntetni,halk szipogás lett belőle,a szemeim pedig újból kisírva.Akkor nyissunk ajtót,nem de?!
-Jajj csak te vagy az?Mit akarsz?-töröltem meg a pulcsimba a szemem.Úgy látszik Harry még nem ért be azzal,hogy ma másodjára látott sírni.
-Figyelj megmagyarázom,amit ott mondtam az...
-Az mi? Na?? Hallgatlak!-szakítottam félbe.
-Legalább engedj be..-kérte félénken és csak a cipőjét pásztázta.
-Oké magyarázd meg.-hagytam rá sóhajtva,nem szoktam az embereknek esélyt adni,de ő más...Hát ha van valami értelme annak,ha meghallgatom.Leültünk a kanapéra.Én törökülésben felé fordultam,ő az egyik lábát feltette a kanapéra,a másikat lelógatta.Reménykedve felém fordult és elkezdett beszélni.
-Amit mondtam,azt csak azért mondtam,hogy Will ne ordibáljon veled még jobban.És még különben sem járunk vagy mi...Szóval,ha te nem hagyod jóvá akkor én miért mondjam a te nevedben és én hidd el nem akarlak bántani semmivel én csak...Szerettelek volna megvédeni attól az agybajos Willtől.-puff.És ekkor jöttem rá,hogy tényleg szeretem.Nagyon!Csak idáig nem mertem még magamnak sem bevallani.
-Harry én..-újból egy könnycsepp,a hangom elcsuklott.Harry felém kapta a fejét.Ő is szembe ült velem,törökülésbe.
-Azt hiszem szeretlek..-mondtam ki félénken az érzésem.Harry arca vészesen közeledett felém.És megcsókolt,én is visszacsókoltam.A szívem kiugrott a helyéről.Kicsit egy pillanatra eltávolodtunk egymástól,majd arcára tettem a kezeim és újból megcsókoltuk egymást.Olyan volt mintha perceken keresztül csókoltuk volna egymást hosszasan,de csak másodpercek teltek el.Levegő hiányában szétváltunk.Harry a fülemhez hajolt,egy ölelés kíséretében.
-Leszel a barátnőm Amelia?-majdnem elhaltam a mély,rekedtes hangjától.Erre a kérdésre viszont elmosolyodtam és még szorosabban öleltem át Harryt.
-Igen.-mondtam még mindig mosolyogva.És ezt az idilli pillanatot a csengőm zavarta meg!Gyorsan mindketten szétrebbentünk és ajtót nyitottunk.
-Helló,itt a rendelés.-az ajtóm előtt egy fiatal futáros srác állt.Szuper?
-Ki rendelt pizzát?-tettem fel a "költői" kérdést.Harry gyorsan fizetett és csak benn válaszolt.
-Én rendeltem,gondolom már nincs kedved főzni ilyen későn.
-Délután 4-kor?Végül is...
-Na akkor kajáljunk!-csillantak fel Harry szemei.
-Göndörke kérsz ketchup-ot?-bújtam be a hűtőbe,de ez az őrült meg hátulról megölelt és úgy közölte azt a szipmpla 'igen'-t.
Elpusztítottuk a pizzát fél óra alatt.Utána felmentünk a szobámba és laptopoztunk.Harry csinált nekem Twittert.És megkaptam a kék pipát a nevem mellé.Harry erre csak annyit mondott,hogy ez azt jelenti,hogy híres vagyok,és hogy mindenki egy ilyen kék pipára vágyik a neve mellé.Ja oksi.
Rendeztünk csiki-partyt,bár én vesztettem,de mindegy.Egyébként szombat van,és holnap vasárnap.Mindjárt egy hete,hogy megismertem Hazzát,hogy Lou munkát adott,és hogy a 1D többi tagja is boldogan szórakoztat engem.
Hazza 9-kor lépett le tőlem.Holnapra nem beszéltünk meg semmit,lehet,hogy én lógok majd át hozzá egint és akkor együtt mehetnénk hétfőn dolgozni-bár ezt még nem vitattam meg vele.Este titokban 11-kor egyébként még titokban Twitteren lógtam,felfedező hadjáratot végeztem.nekem tetszik.Egyébként nem maradt annyira titokban a felfedezés,mert Harry rögtön írt nekem egy tweet-et,mert látta,hogy én is írtam egyet.Azt,hogy :
Good night,morning,evening,afternoon to my lovely followers x.

Feeling: 5/5 -azt hogy elájultam,azt annak tudom be,hogy nagyon nagy volt ma rajtam a nyomás,és mert nem bírom,ha ordítoznak velem,bármilyen szánalmasan is hangzik ez így van kicsi koromtól...Felmérhetetlenül boldog vagyok.Harryvel a mai estétől kezdve járunk-délután 4 óra már nekem estének számít??? wtf,mindegy xD - és  végre kimondtam,elismertem az érzéseim.Eleinte még magamnak is féltem bevallani,hogy Harry iránt már nem csak barátságot érzek.És most jön az,hogy csak 7 napja ismerem-1 hét!!!- ... Én ez idő alatt nagyon közel kerültem hozzá,és megismertem,gondolom ő is engem.Az első csókról pedig annyit,hogy...Wááááá! :)

1 megjegyzés:

Köszi,hogy kommentáltál :) #ILoveMyBambies :DD x