2013. május 27., hétfő

Meeting. #1

Meeting.

A nap besütött az ablakomon,viszont furcsa érzéssel keltem föl.Talán a neve: izgalom.Fogalmam sincs,hogy mi vár még ma rám,sajnos mindig is pesszimista voltam,de valahogy át kell váltanom optimistára,de ez nem fog összejönni 2 perc alatt.
Vettem egy hideg fürdőt,fölöltöztem egy fekete leggingsbe és egy lila bő ejtett vállú pólót vettem fel,amin Dreamer felirat volt,és egy fekete topánkát.Egyszerűnek akarok tűnni,remélem sikerül.Már 10 óra,11-kor lesz a találkozó - ahogy a hölgy mondta - egy nagy villában.A címet még tegnap telefonon lediktálta.Valószínűleg taxival előbb odaérnék,de inkább megyek gyalog.Az olcsóbb.
Egy nagy fehéren csillogó villához érkeztem,és a cím is stimmelt.Benyomtam a kapucsengőt,amit azonnal fel is vettek.
-Szia!Már vártunk,gyere!-szólt bele kedvesen a már ismerős női hang.A kapu kinyílt a kertben haladó aszfalton pedig eljutottam az ajtóhoz.Nem nagy táv,de eléggé kifinomult ízlésű személyé lehet ez a "ház".
-Szóval üdv itt,mint már tudod én vagyok Lou Teasdale .-rázott velem kezet,miközben beljebb léptünk,de nem csak ő volt ott.-
-Én pedig Amelia Clark-mosolyogtam Loura.
-Ők itt a One Direction.Fiúk ő még nem ismer titeket...
-Szia én Niall vagyok-ugrott elém rögtön a szőke manó.Van egy kis akcentusa is.
-Én Louis
-Liam.-rázott velem kezet.Liam eléggé tisztelettudó és udvarias.
-Zayn vagyok.-intett nekem ide a menőbb srác.
-Szia, én Harry vagyok.-és ezzel vége lett a bemutatkozásnak.One Direction.Nem hallottam róluk,de az én esetemben ez érthető.
-Te miért nem ismersz minket?-ültünk le a konyhánál lévő amerikai konyha pultjánál lévő székekhez,közben Harry kezdett kérdezgetni.
-Hát,őőőhm...
-Az mind egy,nem ez a lényeg-huh jó hogy megmentett Lou,ő tudja az egész életem történetét,már elmeséltem neki.Ha ezek a srácok megtudnák az igazat,valószínűleg kiröhögnének,vagy megvetnének.Nem ismerem őket,ezért hát ki tudja...-
-Melia te mennyi idős is vagy?-mindent tud rólam Lou,csak a srácok faggatásától akar megmenteni.-
-18
-Kedvenc szín?
-Őőő.Bordó.
-Kiegészítő?
-Karkötő,de nem túl csicsás,inkább legyen szolid.
-Koktél ruhában mi a divat most?-igen,igen ezek a felvételhez kellenek,konkrétan egy gyors állásinterjú.-
-Pasztellszínek,fekete övvel,vagy fonott barna övvel.
-Rendben van minden,fel vagy véve,de először csak segítesz nekem!-tájékoztatott Lou,ezután a srácok elkezdtek öröm táncot járni.Nem komplettek!-
-Itt a jutalmad,ne kérdezd miért adom,és kötelező elvenned!-nyomott a kezembe egy vastag borítékot.Lou nagyon kedves...Bátorítóan rám mosolygott majd elvettem tőle.-
-Igazán köszönöm!Nagyon kedves tőled!
-Segítsek albérletet keresni és berendezkedni?
-Segítenél?Ó Lou nálad tényleg nincs jobb ember...
-Jó,de velünk mi lesz??-ocsúdott fel-azt hiszem- Louis.-
-Itthon maradtok nálam és nem csináltok semmi hülyeséget,értve?
-Igen,majd én vigyázok a rendre,ti csak nyugodtan menjetek.- Liam egészen normális a többiekhez képest.-
-Jajj,köszönöm!-simította meg Liam vállát Lou-Na gyerünk csipkedjük magunkat Melia!-azzal el is indultunk Lou kocsijával.Telefonon beszélt sokáig,én közben az anyós ülésről próbáltam megérteni valamit belőle.
-Meg van a ház,végül nem albérletbe költözöl,hanem vettem egyet.
-Mii???Miért kapok ennyi mindent tőled?Ezt már tényleg nem fogadhatom el,én nagyon kö...
-Nem,nem,nem!Szó sincs róla!Mindent elfogadsz,vagy többet nem állok veled szóba!-fordult felém vezetés közben egy pillanatra.-
-Nagyon köszönöm.De tényleg,hogyan háláljam meg?
-Azzal,hogy nekem dolgozol és szót fogadsz!-mondta kedvesen.A válaszom csak egy bólintás volt.Nagyon sokat köszönhetek már most neki.



Már nagyon eltelt az idő,hisz' már haza értünk a plázából is az új otthonomba.A bútorokat már berakták és a berendezés is kész,a pár ruhadarabom pedig áthoztam.
Van egy kis előszoba ahol egy cipőtartó és egy kabátakasztó van.Ja és a szekrényen egy nagy tükör,nekem nagyon tetszik.Aztán van a konyha,meleg hatást kelt,ez is tetszik.Fürdőszoba,ami engem jellemez,egyszerű,modern,de ugyanakkor csöndes.Imádom!A A szobám egyszerűen szerintem tökéletesen néz ki,öröm lesz itt lennem.És végül a gondolkodó helyem,ahogyan én hívnám.Szóval az erkély.
Mindent Lounak köszönhetek,mert vett nekem egy házat,az ő pénzéből rendeztük be,és még munkát is adott,és jutalom lóvét is.Nem hiszem el...Tényleg sokat köszönhetek neki.Épp az erkélyre ültünk ki a székekre.
-Meg szeretnéd tudni,hogy kik a szüleid?
-Nem.Semmiképp.Ha eddig nem jöttek vissza megkeresni engem,akkor biztos elfelejtettek már.
-Erős lány vagy!
-Muszáj annak lennem.Tényleg neked van egy lányod,ugye?
-Igen,Lux.Nagyon imádom,holnap beviszem majd a munkahelyre!Olyan aranyos,majd meglátod.
-Hol is lesz a munkahelyünk?
-A srácoknál ahol ma voltunk.Van egy tükrös szoba,tele ruhadarabokkal,2 asztallal,ami az enyém és a tiéd.Egyébként holnap nagyon sokat kell majd dolgoznunk,lehet,hogy ott kell aludjunk!
-Oké.Akkor reggel vigyek magammal cuccot,vagy majd délután átugrok érte?
-Szerintem majd délután.
-Nekem viszont már tényleg mennem kell,mert 7 óra és még nem voltam,otthon,szóval biztos áll a bál...-ezen felnevettünk.Kikísértem az ajtóig aztán elköszöntünk egy öleléssel.Megbeszéltük,hogy reggel 8-ra menjek.Szóval 6-kor kell kelnem.
Miután Lou elment,sokat gondolkodtam.Lou és 1D - utánuk néztem az újdonsült laptopomon- elég közvetlenek és kedvesek.Nem gondoltam volna,hogy ezek a londoni emberek majd így befogadnak.Elvégre az árvaházban nem tudtam sokat tudtam az életről.A gondolataim lefárasztottak ezért elmentem letusolni és rögtön el is szundítottam.



1 megjegyzés:

Köszi,hogy kommentáltál :) #ILoveMyBambies :DD x