2013. június 15., szombat

Working,laughing,smilling ! ♥ #2

Working,laughing,smilling !


Nahát...5-kor keltem.Valószínűleg már megint izgatott vagyok a mai nap miatt,persze ezzel csak az a gond,hogy 11-kor aludtam el.Gratulálni tudok,na ja.
Elmentem rendbe tenni magam a fürdőbe,utána pedig fölvettem ezt az összeállítást . Semmi sminket nem tettem magamra,csak egy kis szempillaspirált.Minek is...Pedig tegnap azt is kaptam Loutól!
7 óra,de legalább nyugisan el tudtam készülni,szóval időben el is tudok indulni.
A mostani körülményekhez (végreee!) megtehettem azt,hogy taxival menjek.Jó,mi?
30 perc alatt odaértem a "1D házhoz".Újból becsöngettem a nagy kapun,de ma már szó nélkül beengedtek.Besiettem "a házba" és Harry nyitott ajtót,a kezében egy kislánnyal.Olyan édiii!
-Sziasztok,jajj ki ez a cukorka?
-Ő itt Lux,Lou lánya.-közölte velem Harry miután beengedett,közben levezetett abba a bizonyos tükrös terembe a lépcsőn keresztül.-
-Na és hogy vagytok?-kérdeztem a mellettem lépcsőző Harrytől.-
-Jól,fáradtan,hülyülünk,de ezért ránk szól Lou,ja és azzal fenyeget,hogy ha megjössz,akkor ne merjünk szórakozni,csak fogadjunk szót.Ja...
-Őőő szerintem rosszabbak vagytok,mint Lux.-léptünk be a teremhez vezető ajtón.-
-Sziasztooook!-ordítottam el magam,mert nem szeretnék 5 embernek külön-külön köszönni.Egyébként próbálom a vicces és kevésbé szarkazmusos oldalamat előkeríteni,de már a lába megvan ...-
-Hali.Kérsz mozzarellát? 
-WTF?-vettem elő a menő énemet...-miért eszel ITT mozzarellát?
-Sokat próbáljuk a ruhákat és nem enged ki minket Lou.Fogságbaaaaaaaaan vagyuuuuuunk.-ordibálta el magát a szőkeség.Ez tényleg szőke.Oké,oké szarkazmus OFF!!!-
-Szegények.Na Lou mivel kezdjek?
-Mérd le ezt a 5 hülye csávót.
-Oké-röhögtem el magam-Ki az első?
-Én!-Harry?remek.-
-Na állj ide,és én meg szépen lemérlek!
-Csúnyán nem tudsz?-*perverz Harry fej * Háááát.Ha nem vágnám pofán...-
-Kuss és állj úgy,mint a cövek!
-Nem hiába vettem fel...-szólalt fel Lou,mire mindenki elröhögte magát.Mindenkit lemértem,leírtam egy lapra majd leültem a Lou melletti szabadon lévő asztalhoz.Áááá és van saját asztalom!Kész álom!Na jó,de ez csak egy asztal,mi lesz később?!-
-Lou tehát akkor mit is kellene csinálnom most?-még nem tudtam a dolgom....-
-Hát...Megpróbálhatod elkészíteni ezeket!-adott elém egy pár rajzot,de volt női ruha is és férfi.-szerintem ez neked kis pálya lesz!.
-Ó,okés,remélem-majd elvettem a kezéből a két rajzot :


Elkezdtem csinálni,viszont ott figyeltek felettem.Ja,hogy ki? Harry és Zayn.Még egy széket is odahúztak,és úgy bámulták,hogy mit össze dolgozok nekik.És magamra azt a ruhát,ami a rajzon volt.Csak nem adhatom oda az egyik fiúnak,hogy vegye föl...Habááár... 
-Mikor lesz már kész?Fel akarom próbálni,hahó!
-Harry szerinted 5 teljes szett kész van 10 perc alatt?
-Aha.
-Te nem vagy 100-as...-ráztam a fejem varrás közbe,Zayn meg jót röhögött rajta...

Még 3 órán át csináltam a szetteket,közben Lou is dolgozott,csak mások ruháival.

-Na kész van az összes,felpróbálni!!-utasítottam őket katonásan,miközben felálltam a székről egy nagy nyújtózkodásra.Zayn és Harry viszont egyszerre pattantak fel mellőlem a kis székekről a többi fiúval és szaladtak próbálni a ruhákat.
-Hú,te 3 óra alatt kész lettél???
-Hát igen...Nagyon sok?Én próbáltam sietni,de...
-De hogy!Aki utoljára próbált itt dolgozni nálam az úgy 5-6 óra alatt volt kész 5 szettel...
-Húú.Akkor megnyugodtam!-nevettünk fel.Addigra a fiúk kijöttek a ruhákban.Harryn kicsit bénán állt a kabát,ezért odamentem a nagy tükör elé állva és megigazgattam.
-Ezt én is megigazítottam volna...-kacsintott és közben a kaján mosolyát villogtatta.-
-Gondoltam megcsinálom...-mikor belenéztem a szemébe elpirultam,utána pedig gyorsan eljöttem onnan és kimentem egy kicsit a levegőre,pontosan a kertbe.
Valaki viszont utánam jött...
-Baj van?-hallottam Lou hangját hátulról.-
-Jaaa nem nem csak,hát.Semmi.
-Biztos?
-Igen...Menjünk inkább vissza.
-Jó..-rántott egyet vállán Lou ezzel nem értését kifejezve.Igazából,ha elmondtam volna neki,hogy én egy ilyen pirulós,érzékeny,megtörhető lány vagyok,lehet kihajít.Szereti a fegyelmet és a pontosságot,ezért nem kockáztatnék...Tudom,hogy velem valahogyan különösen foglalkozik,lehet azért,mert megsajnált,de igazából nem vágyok sajnálatra és megszánásra.
Ezeken gondolkodtam,mikor visszamentünk a dolgozós terembe.Ledobtam magam a fáradságtól a földre a nagyon nagy tükör mellett és elkezdtem nyomkodni a telefonom.És annyira elvoltam magammal,hogy készítettem egy képet :) :


-Mizu,mit csinálsz?-ült le mellém Harry.Elvette a kezemből a telóm és a képen mosolygott.Grat,most megjegyzést fűz hozzá...-
-Jól nézel ki.Tetszik ez a kép!-ééés igazam lett.Harry bátorítóan bólogatva mosolygott rám.Kicsit sikerült megbabonáznia úgy 10 másodpercre.Csak 10-re . muhahahaaaa.-
-Kössz.-majd villantottam én is egy mosolyt.Majd felém nyújtotta a telóm.
-Haza vigyelek a cuccodért?-kérdezte Harry óvatosan.
-Őőő.Jó akkor mennyünk!
-Oké.Lou majd jövünk!
-Naaa ellopod a legjobb munkaerőm?
-Már megtettem.-nevetett fel mellettem ülő Harry,ezután fölpattantunk,intettünk a társaságnak és kimentünk a kocsihoz.Pici kínos csend a kocsiban,de lehet azért,mert elbambultam...Végül is a kocsiút után-ami eggyébként kevesebb,mint 20 perc-sokat beszélgettünk:
-És...A szüleid?-ezt a kérdést nem szeretem,de nem baj,valamit ki kell találnom,mert azt biztos nem adhatom tudatára,hogy egyáltalán nem is ismerem a szüleim.-
-Ja,hát nekik nagyon sok a munkájuk és sokat kell utazniuk és ráadásul nekik Kanadában kell élniük.
-Mit dolgoznak?-huppantunk le a kanapéra miután lehoztam a ruháim egy nagy táskában.-
-Anya lakberendező apa pedig építészmérnök.
-Vágom.Akkor te egy zseni lehetsz.
-Á dehogy...Nekem csak a tervezés megy.-röhögtem fel kínosan.-
-Akkor volt kitől örökölnöd legalább.-mosolygott rám Harry én pedig azon gondolkodtam,hogy mi lett volna,ha azt mondom,hogy nem ismerem a szüleim.Nem,jó ez így,én nem kérek senki sajnálatából,tényleg!Azt hiszem mennünk kéne...
-Hány óra?
-Fél öt.Mennyünk?
-Ja.-mosolyogtam,majd mentünk is vissza Louhoz és a többiekhez.


A napom hosszúra sikeredett,mikor végeztem rögtön hazafelé vettem az irányt,Lou pedig elkísért,bár mondtam neki,hogy ne rám pazarolja az idejét.Letusoltam és kikészítettem a holnapi ruhám.Azért még ma este,mert holnap kicsit továbbra terveztem az alvást.Fáradság forever.Ami pedig Harryt illeti,én nem tudom,de remélem nem derül fény arra,hogy egy hülye árvára pazarolja-ő is,na de jó-az idejét.Nem hiszem,hogy akkor szóba állna velem.Lou is csak felkarolt,de legalább ő megérti,hogy nem szeretem ha sajnálnak vagy ehhez hasonlók.Viszont,ha Harry kezdene el sajnálni...Olyan nem is lenne,szerintem csak simán elfelejtene,és csak akkor jöhetnék szóba,mint mindenes.Mindenben segítek nekik,ez a munkám,szóval csak tényleg akkor állnánk szóba,ha munkával kapcsolatos.Turné próbák,ruhapróbák,vásárlás esetleg valami egyeztetés bármiről vagy tanácsadás.Nem,ezt az új baráti viszonyt nem akarom lerombolni és főleg nem a többi fiúval.Ők is nagyon rendesek velem és mind a lelkemre kötötték,hogy ha kell bármiben segítenek.

Feeling: 5/5 Álmos vagyok,sokat gondolkodtam,ideje megnyugodnom és aludni :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszi,hogy kommentáltál :) #ILoveMyBambies :DD x